روز قدس نمایش وحدت عظیم و یکپارچه جهان اسلام است

احمدی با بیان اینکه دل های مردم انقلابی ایران و همه امت اسلامی به موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف پیوند خورده گفت: قدس نمایش وحدت عظیم و یکپارچه جهان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدرضا احمدی» شامگاه پنج شنبه(۱۶اردیبهشت) در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری امام راحل در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس گفت: روز قدس نمایش وحدت عظیم و یکپارچه جهان اسلام است.

 

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به بزرگداشت هر ساله روز قدس توسط مسلمانان افزود: روز قدس امسال تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا بدون تجمع مردمی برگزار می شود.

 

 

وی با بیان اینکه دل های مردم انقلابی ایران اسلامی و همه امت اسلامی به موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف پیوند خورده است تصریح کرد: مسئله اول جهان اسلام موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف است.

 

احمدی ایران را دارای بزرگترین نقش در حمایت از مردم مظلوم  فلسطین و  آزادی قدس شریف دانست و تاکید کرد: احساس مسئولیت ایران نسبت به فلسطین به‌ خاطر اهمیت این  مسئله در جهان اسلام است.

 

نماینده مردم رشت و خمام با اشاره به اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی  به عنوان نماد مبارزه با سلطه و ظلم جهانی شناخته شده است، افزود: شهید سلیمانی معمار شکست‌های استراتژیک استکبار جهانی در منطقه و خاورمیانه بود و به همین خاطر استکبار جهانی این ریسک را قبول کرد و با وجود مغایرت با قوانین بین‌المللی، سردار سلیمانی را در حالی که در کشوری دیگر (عراق) مهمان بود، به شهادت رساند.

 

احمدی با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی نمی‌تواند با ارعاب و طرح‌های ضد بشری مردم فلسطین را از قدس بیرون براند خاطرنشان ساخت: جبهه مقاومت که امروز قدرتمندتر از هر زمان دیگری است دیر یا زود به یاری خدا طومار ننگین این رژیم را در هم خواهد پیچید.

کد خبر 1054272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha