آرمان های فلسطین و قدس شریف فراموش شدنی نیست

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: آرمان های فلسطین و قدس شریف فراموش شدنی نیست و به یاری خدا به زودی تحقق می یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی » امروز (17 اردیبهشت) در خطبه‌های نماز سیاسی جمعه این هفته اراک، ضمن گرامیداشت روز قدس گفت: روز قدس یک روز  سرنوشت ساز برای مردم فلسطین و کابوسی برای رژیم صهیونیستی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال ۵۸ را با عنوان روز قدس و حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین نامگذاری کرد، افزود: از آن پس این روز هر سال با شکوه و عظمت خاصی نه تنها در ایران اسلامی بلکه در دیگر کشورهای جهان نیز برگزار می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه حمایت از مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین، مساله مهم در جهان اسلام است، بیان کرد: آرمان های فلسطین و قدس شریف فراموش شدنی نیست و به یاری خدا هر چه زودتر تحقق می یابد.

 

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه روز قدس یک روز بین المللی است و مسلمانان جهان برای کمک به ستمدیدگان و مقابله با ستمکاران به پا خاستند، گفت: صهیونست جنایتکار و استکبار جهانی باید بدانند که مسلمانان جهان تازمانی که قدس شریف، ملت مظلوم فلسطین و منطقه از دست رژیم صهیونیستی و حامیان آنان رها نشوند، آرام نمی نشینند و همواره برای دفاع از مظلوم در برابر ظلم آماده شهادت هستند.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه ویروس کرونا همچنان در حال جولان دادن است، بیان کرد: مردم باید بدانند که این ویروس همچنان در حال جهش یافتن و تغییرات است و فروکش کردن موج چهارم شیوع کرونا در کشور و استان مرکزی به معنای عدم رعایت پروتکل ها و عادی انکاری نیست.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک تاکید کرد: مردم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی از شیوع موج پنجم جلوگیری کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات اشاره کرد و گفت: امسال آزمون سرنوشت‌سازی به نام انتخابات پیش روی ملت ایران است و باید همه با آگاهی و هوشیاری در این آزمون شرکت کرده و افراد اصلح را برای آینده کشور انتخاب کنند.

 

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه انتخابات همواره در سخت ترین شرایط برگزار شده است، ادامه داد: مردم ایران اسلامی همواره با حضور حداکثری وظیفه خود را در برابر انقلاب اسلامی ادا کرده‌اند و این بار نیز با حضور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی خواهند کوبید.

کد خبر 1054429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha