شمار جانباختگان ناشی از کرونا در البرز به سه هزار و ۶۷۲ نفر رسید

فتحی با اشاره به اهمیت رعایت نکات بهداشتی و قوانین معین شده کرونا گفت: شمار جانباختگان ناشی از کرونا در البرز به سه هزار و ۶۷۲ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد فتحی» در جمع خبرنگاران با اعلام آخرین آمار بیماران مبتلا به کرونا در این استان گفت: شمار جانباختگان ناشی از کرونا در البرز به سه هزار و 672 نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: طی 24 ساعت گذشته 16 بیمار کرونایی در البرز جان خود را از دست دادند و این در حالی است که 150 بیمار بدحال نیز تحت درمان و بستری هستند.

وی با اشاره به ضرورت رعایت قوانین بهداشتی بیان کرد: در حال حاضر 960 بیمار کووید 19 در مراکز درمانی و بیمارستانی استان البرز تحت مراقبت پزشکی هستند.

وی عنوان کرد: از ابتدای شروع بیماری کرونا تا کنون آمار جانباختگان به سه هزار و 960 بیمار رسیده است و 36 هزار و 138 بیمار نیز بهبود یافته اند.

فتحی اظهار کرد: همچنین تعداد بستری شدگان از ابتدای کرونا تا کنون به 40 هزار و 780بیمار کرونایی است و استان البرز همچنان در موج چهارم کرونا قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: استان البرز همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد؛ ستاد استانی مقابله با کرونا نیز به دنبال تدابیری برای بازگشایی مشاغل گروه ۲ و سه است.

 

 

کد خبر 1054443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha