نمایشگاه مجازی عکس، پوستر و کاریکاتور در صربستان برپا شد

رایزنی فرهنگی کشورمان در صربستان به مناسبت روز جهانی قدس، نمایشگاه مجازی سه بُعدی عکس، پوستر و کاریکاتور با عنوان «قدس تنها نیست» و نمایش ۵۵ عکس، پوستر و کاریکاتور برپا کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی»، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بلگراد اقدام به برپایی نمایشگاه مجازی سه بُعدی عکس، پوستر و کاریکاتور در فضای مجازی به شکل نمادین مسجدالاقصی کرده است.

 

مهدی شیرازی، رایزن فرهنگی کشورمان در بلگراد به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس یکى از برجسته ‌‌‌‌‌ترین یادگارهاى امام عزیز ماست؛ نشانه‌‌‌‌‌ دلبستگى انقلاب و دلبستگى ملت ما به ماجراى قدس شریف و ماجراى فلسطین است. به برکت روز قدس، این نام را ما توانستیم هر سال در دنیا زنده نگه داریم. خیلى از حکومت‌ها و خیلى از سیاست‌ها میخواستند، مایل بودند، تلاش کردند، پول خرج کردند که مسئله‌‌‌‌‌ فلسطین فراموش شود. اگر تلاش جمهورى اسلامى نبود، اگر ایستادگى جمهورى اسلامى با تمام قوا در مقابله‌‌‌‌‌ این سیاست خباثت‌‌‌‌‌آلود نبود، بعید نبود که بتوانند مسئله‌‌‌‌‌ى فلسطین را بتدریج به زاویه بکشانند؛ اصلاً فراموش کنند.

 

وی اظهار کرد: امسال هم به توفیق الهى، رایزنی فرهنگی کشورمان در صربستان برنامه‌های مختلفی را بدین مناسبت تدارک دیده است که از جمله آنها می‌توان به تهیه، ترجمه و چاپ الکترونیک و فیزیک کتاب «گزیده‌ای از سخنان ایت‌الله خامنه‌ای در مورد فلسطین و قدس»، برپایی نمایشگاه مجازی با عنوان «قدس تنها نیست» با نمایش 55 عکس، پوستر و کاریکاتور، ترجمه و زیرنویس کلیپ‌های مختلف و انتشار در شبکه‌های اجتماعی، اشاره کرد.

 

شیرازی افزود: ترجمه مقالات مختلف و بارگزاری در سایت و دانشنامه ویکی پدیا، تهیه بروشور و توزیع در نماز جمعه مسجد بایراکلی بلگراد از دیگر اقدامات این نمایندگی فرهنگی در فضای مجازی به شمار می‌رود.

 

کد خبر 1054611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha