اجرای برنامه های رمضانی متنوع در بندرگز/ تقدیر از برترین های محلات

حجت الاسلام کوهستانی گفت: گرچه شیوع ویروس کرونا ماه رمضان را متفاوت کرده است اما سعی کردیم در شرایط کرونایی برنامه های متنوعی را اجرا کنیم.

حجت الاسلام «جعفر کوهستانی» ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان در ماه مهمانی الهی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در ماه مبارک رمضان برنامه های خوبی در بندرگز پیش بینی شده است و ستاد شهرستانی متشکل از ۱۰ کارگروه با محوریت امام جمعه و فعالان شهرستان فعال شد که اقدامات خوبی را در قالب های مختلف اعم از تبلیغ، قرآنی، کودک و نوجوان، مسجد و تشکل های دینی انجام می دهند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرگز با بیان اینکه مهم ترین دغدغه ما در ماه رمضان سلامت مردم است، ابراز داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند در محور کاری خود رعایت پروتکل های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دادیم.

 


وی با بیان اینکه مهمترین کاری که در بندرگز در حال انجام است مخله محوری و یا محله همدل است، بیان کرد: برنامه های متنوعی اعم از قرائت قرآن خانگی پیش بینی شده است و قاریان قرآنی در محلات شهر و روستاها جلسات قرآنی را در خانه ها برگزار می کنند.

 

حجت الاسلام کوهستانی با بیان اینکه کمک معیشتی به صورت محله ای و مسجدی به محرومان در ماه رمضان در حال اجرا است، تصریح کرد: تقدیر از برترین های محلات اعم از کاسب خوب، جوان نخبه، کادر درمان و غیره در دستور کار ما قرار دارد، همچنین جزءخوانی مجازی قرآن کریم از دیگر برنامه های ما در ماه مبارک رمضان است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرگز با بیان اینکه تقدیر از سحراولی ها و برپایی سفره افطاری ساده از دیگر برنامه های ویژه ماه رمضان است، افزود: مردم با برپایی سفره افطاری ساده همدلی را به نمایش می گذارند.

 

وی تاکید کرد: گرچه شیوع ویروس کرونا ماه رمضان را متفاوت کرده است اما سعی کردیم در شرایط کرونایی برنامه های متنوعی را طراحی و اجرا کنیم.

 

کد خبر 1054744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha