رزمایش «کمک مومنانه» پیام های بسیار مهمی برای جهانیان دارد

حجت الاسلام مدبر گفت: رزمایش «کمک مومنانه» هم برای دشمنان و بدخواهان و هم برای دوستان و خودی ها پیام های مهمی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمد حسین مدبر»، امروز (یکشنبه 19 اردیبهشت) در رزمایش «علوی» ویژه کمک به محرومان و خانواده های کم بضاعت شهرستان جهرم، گفت: تلاش های افراد برای کمک به همنوعان خود در نزد خداوند متعال اجر و مزد دارد و از سوی پروردگار جبران می شود.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه رزمایش «کمک مومنانه» برکات زیادی داشته است، افزود: این اقدام از سوی مردم کشور که در راستای تحقق منویات رهبری انجام شده هم برای دشمنان و بدخواهان و هم برای دوستان و خودی ها پیام های مهمی دارد.

 

وی بیان کرد: در روزگاری که انقلاب متهم به عدم خدمت و کار کردن برای مردم شده است یکی از کارهای خوب، برگزاری همین رزمایش ها است که البته پیش از شیوع بیماری کرونا نیز چنین کارهایی انجام می شد اما نمود و عینیتی نداشت.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به نحوه انفاق به شیوه آشکار و پنهانی، خاطرنشان کرد: البته انفاق آن زمان که به دست نیازمندان برسد باید محترمانه و کاملا مخفیانه باشد.

 

امام جمعه جهرم در پایان با تاکید بر اینکه مادامی که از طرف بدخواهان متهم هستیم که برای مردم کاری نمی‌کنیم این رزمایش ها باید به صورت آشکار ادامه داشته باشد.  

کد خبر 1054898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha