رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان راه در امان ماندن از بیماری کرونا است

ابراهیمی با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان راه در امان ماندن از بیماری کرونا است، گفت: ممنوعیت تردد جاده ای از سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه جاری تا شنبه ۲۵ اردیبهشت در بندرعباس اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « فرزاد ابراهیمی » در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: وضعیت کرونا در سطح کشور رو به کاهش است اما استان هرمزگان و چهار استان دیگر نیز همچنان در وضعیت قرمز هستند و لازم است ادارات ذی ربط با کمک سایر سازمانها و ارگانها برای کاهش این بیماری تلاش بیشتری کنند.

 

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع واکسیناسیون باید سایر ادارات نیز مرکز بهداشت را همراهی کنند تا طرح با جدیت انجام شود لذا برای پیشگیری از ویروس کرونا بسیار موثر است و مرکز بهداشت نیز اطلاع رسانی دقیق را در این زمینه داشته باشد تا مردم از فواید آن آگاهی بیشتری پیدا کنند.

 

معاون سیاسی فرماندار بندرعباس ادامه داد: ممنوعیت تردد جاده ای بین شهری و بین روستایی از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۲/۲۱ راس ساعت ۱۲ اجرا و تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۲/۲۵ ادامه خواهد داشت که باید نیروی انتظامی ، پلیس راه ، پلیس راهور و هلال احمر ورودی های شهرستان را با جدیت کنترل کنند.

 

وی عنوان کرد: هشدارهای صوتی مبنی بر رعایت نکات بهداشتی و خودداری از تجمع در سطح شهر و سواحل و ترک محل و بازگشت شهروندان به منازل بطور مستمر در طول روز توسط سازمان آتش نشانی و هلال احمر صورت گیرد و شهرداری نیز بنرهایی با موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم خروج غیر ضرور از منزل در سطح شهر نصب کند.

 

ابراهیمی ضمن تشکر از مجموعه اصناف و بازاریان برای رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا گفت: بازاریان از شروع بیماری کرونا تا کنون همکاری لازم را داشته اند که جای تشکر دارد و همچنان ضد عفونی و گند زدایی در سطح بازار و مجتمع های تجاری انجام شود.

 

وی اظهار کرد: پاسگاههای انتظامی در سطح بخش ها همکاری لازم را با بخشداران ، شوراها و دهیاران در خصوص جلوگیری از برپایی مراسمات و تجمع ها داشته باشند و میراث فرهنگی تالارهای محل برگزاری مراسمات عروسی را کنترل کند تا در این وضعیت مراسمی برگزار نشود.

 

معاون فرماندار بندرعباس در پایان تصریح کرد: طرح شهید سلیمانی در پیشگیری از بیماری کرونا موثر است و بسیج و مرکز بهداشت نیز همکاری کنند تا این طرح با سرعت بیشتری بکار خود ادامه دهد.

 

 

 

کد خبر 1054989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha