واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال تا ۲۱ اردیبهشت در جهرم ادامه دارد

ارجمند گفت: مهلت واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال جهرمی تا روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «سید مجید ارجمند»، امروز (یکشنبه ۱۹ اردیبهشت) در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان جهرم، گفت: تاکنون هشت هزار و ۸۶۱ دوز واکسن در شهرستان جهرم دریافت شده که هفت هزار و ۲۶۳ نفر از اهالی جهرم و خفر واکسینه‌ شدند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: مهلت واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال جهرمی تا روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد. 

 

وی خاطرنشان کرد: واکسیناسیون در۲ نوبت صبح و عصر در درمانگاه شماره یک (ابتدای خیابان استاد مطهری) درمانگاه شماره شش (پشت باغ ملی) و درمانگاه شماره هشت (شهرک انقلاب) انجام می شود.

 

ارجمند ادامه داد: عدم حضور این گروه از سالمندان عزیز تا سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به منزله انصراف آنها از واکسیناسیون است.

 

وی با اشاره به اینکه مهلت واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال شهرستان خفر و بخش‍ های «سیمکان» و «کردیان» هم تا روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت است، گفت: واکسیناسیون این افراد مانند قبل در مراکز معرفی شده منطقه خودشان انجام می شود.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان اظهار کرد: در هفته گذشته ۲۴ درصد نمونه‌ها انجام شده مثبت شده که نشان آن است که همچنان میزان سرایت و ابتلای بیماری بالا است.

 

«نسرین زارعی» نیز در این نشست گفت: ورود و خروج خودروها از روز سه شنبه ممنوع بوده و شهروندان در صورت سفر با جریمه مواجه می شوند. 

 

معاون فرماندار ویژه جهرم افزود: همچنین آزمایشگاه های پیش از ازدواج با شرط افزایش نظارت و جلوگیری از تجماعات فعال بوده و زوج ها در هنگام مراجعه تنها باید یک همراه با خود داشته باشند.

 

وی ادامه داد: همچنین در صورتی که در دفترهای ازدواج و محضرها تجمع صورت بگیرد قطعا آن دفتر پلمب و تعطیل می شود.

 

کد خبر 1055022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha