پذیرش طلبه برای مدرسه علمیه سفیران هدایت آزادشهر آغاز شد

حجت الاسلام خورشیدوند گفت: پذیرش طلبه برای مدرسه علمیه سفیران هدایت آزادشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «مهدی خورشیدوند» عصر امروز (یکشنبه 19 اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران از آغاز پذیرش طلبه برای مدرسه علمیه سفیران هدایت امام جواد (علیه السلام) شهرستان آزادشهر خبر داد و اظهار کرد: مدرسه علمیه سفیران هدایت امام جواد(علیه السلام) برای سال تحصیلی 1400- 1401 از واجد الشرایط ثبت نام به عمل می آورد.

 

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت آزادشهر ادامه داد: اعطای مدرک سطح ۲ حوزوی (کارشناسی تبلیغ و معارف اسلامی)، امکان ادامه تحصیل در سطح سه و برخورداری از استادان مجرب از مزایای تحصیل مدرسه علمیه سفیران هدایت امام جواد(علیه السلام) آزادشهر به شمار می رود.

 

حجت الاسلام خورشیدوند متذکر شد: داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم و یا دانش آموزان پایه سوم تحصیلی می توانند برای نام نویسی به داوطلبان مرد دارای مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر برای نام نویسی مدرسه علمیه سفیران هدایت امام جواد(علیه السلام) آزادشهر و یا سایت حوزه قم مراجعه کنند.

 

وی به شرایط ثبت نام اشاره کرد و گفت: داشتن اعتقاد و التزام  به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه از جمله این ویژگی ها به شمار می رود.

 

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت آزادشهر بابیان اینکه زمان ثبت نام از 20 اسفند تا انتهای اردیبهشت در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: مدرسه علمیه سفیران هدایت آزادشهر در تلاش است که بتواند در مسیر رسالت اصلی خود یعنی تربیت مبلیغین توانمند برای جامعه اقدام کند.

کد خبر 1055065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha