نماز عیدفطر در مساجد استان البرز برگزار می شود

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین و مقررات بهداشتی مقابله با کرونا گفت: نماز عیدفطر در فضای باز مساجد استان البرز برگزار می شود.

« حجت الاسلام ابوالفضل مرادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی نماز عیدفطر گفت: نماز عیدفطر در فضای باز مساجد استان البرز برگزار می شود.

 

سرپرست رسیدگی به امورمساجد استان البرز افزود: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا، تدابیر ویژه ای به منظور برپایی نماز اتخاذ شده است که براساس آن انتظار می رود تمامی قوانین معین شده اجرا شود.

 

وی با اشاره به اهمیت نماز جماعت عید فطر و اهمیت آن عنوان کرد: نماز عید فطر یکی از مستحبات موکد و نماد آگاهی دینی در جامعه اسلامی است که به منظور برپایی این مهم ائمه مساجد مدیریت برگزاری نماز را براساس رعایت قوانین بهداشتی برعهده دارند. 

 

وی ادامه داد: براساس استعلام از دفتر رهبرمعظم انقلاب کفاره یک روزه قضا روزه عمد اطعام ۶۰ فقر ۳ میلیون ریال، فطریه برای هر نفر ۲۰۰ هزار ریال و کفاره یک روزه قضای روزه عذر ۵۰ هزار ریال است. 

 

سرپرست رسیدگی به امورمساجد استان البرز خاطرنشان کرد: برپایی نماز عید فطر یکی از مطالبات عمومی مردم مومن و روزه دار است که با رعایت قوانین و هماهنگی های صورت گرفته برگزار می شود.

 

گفتنی است، مبالغ معین شده برمبنای اعلام دفتر رهبرمعظم انقلاب به شرح زیر است:

 

 

کد خبر 1055075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha