۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خوزستان   توزیع شده است

حجت الاسلام احمدی گفت: از عید نوروز تاکنون ۵۰ هزار بسته معیشتی در خوزستان قالب طرح‌های مختلف توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت الاسلام حسین احمدی» امروز (دوشنبه ۲۰ اردیبهشت) در آیین توزیع یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی در شهرستان دزفول توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اظهار کرد: این طرح در راستای اجرای رزمایش احسان رمضان توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توسط ۵۰۰ گروه‌ جهادی همزمان در خوزستان آغاز و در قالب این طرح ۲۵ هزار بسته معیشتی در کل استان توزیع خواهد شد.

 

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خوزستان افزود: کمک به مستمندان یکی از بهترین کارهای خیر در دوران کرونا و همچنین ماه مبارک رمضان است است که موجب خوشحالی خانواده های کم بضاعت شده و همچنین رضایت خدا را به دنبال دارد.

 

وی با بیان اینکه در ایام نوروز نیز ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد تصریح کرد: از عید نوروز تا عید فطر در مجموع ۵۰ هزار بسته بین نیازمندان خوزستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قالب طرح‌های مختلف توزیع شده است.

 

حجت الاسلام احمدی تولید واکسن کرونا، ساخت مدارس، خانه های بهداشت و مسکن برای محرومان را از دیگر اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام در خوزستان عنوان کرد و یاد آور شد: از سال گذشته تاکنون ۸۰۰ جهیزیه برای خانواده‌های کم بضاعت توسط این ستاد تهیه شده است.

 

کد خبر 1055272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha