ایران اسلامی علیرغم توطئه دشمنان در اوج شکوه و عظمت قرار دارد

آیت الله حسینی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند که مردم پشت نظام را خالی کنند، گفت: مردم همیشه پشتیبان نظام بوده و ایران اسلامی علیرغم توطئه دشمنان در اوج شکوه و عظمت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی»در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست استاندار این استان و در سالن حکیم جرجانی یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط کرونایی همه‌ مسئولین پای کار آمدند و زلزله‌ سی‌سخت مزید بر مشکل شد، اما همه برای حل مشکل کمک کردند.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات را در پیش‌رو داریم و یکی از افتخارات ما این است که در مشارکت سیاسی پیشتازیم و این پیشتازی به معنی پشتیبانی بیشتر از نظام است، باید تلاش کنیم که حماسه‌ دیگری خلق کنیم و شور دیگری داشته باشم‌.
 

 

وی با اشاره به اینکه این شور و مشارکت باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و امنیتی باشد، ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند که مردم پشت نظام را خالی کنند ولی مردم همیشه پشتیبان نظام بوده و ایران اسلامی علیرغم توطئه دشمنان در اوج شکوه و عظمت قرار دارد.

 

آیت الله حسینی گفت: همان طور که رهبری فرمودند«موازنه‌ قدرت تغییر کرده و ایران به کشور‌های حوزه‌ مقاومت از جمله لبنان، فلسطین، یمن و... قدرت بخشیده است».

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امروز همین کشور‌های تسلیم جرات ندارند یک سنگ یا تیر به رژیم صهیونیستی پرتاب کنند، اما حوزه‌ مقاومت، همیشه به اشتباهات رژیم صهیونیستی پاسخ سریع داده است.

 

وی گفت: ما پایگاه عین الاسد را زدیم و این به معنای قدرت و عظمت نیروهای امنیتی و نظامی ما است.

 

آیت الله حسینی یادآور شد: اگر جایی ضعف و اشکالی هست بخشی از آنِ توطئه‌ دشمن بوده و بخشی دیگر محصول سهل‌انگاری‌ها است.

 

نماینده‌ی ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از حرکت تحسین برانگیز استاندار تقدیر می‌کنیم که مراسم تشییع مادر خود را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار کردند.

کد خبر 1055430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha