نماز عید فطر در چهارمحال و بختیاری اقامه می شود

حجت الاسلام کریمی از برگزاری مراسم اقامه نماز عید فطر در سراسر چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این مراسم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و در فضاهای باز برگزار می شود.

حجت‌الاسلام «محمد کریمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به کاهش شیوع کرونا و خارج شدن اکثر شهرستان های استان از وضعیت قرمز امکان برگزاری نماز عید فطر در استان فراهم شد.

 

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از برگزاری مراسم اقامه نماز عید فطر در سراسر استان خبر داد و افزود: این مراسم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و در فضاهای باز برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه مراسم اقامه نماز عید سعید فطر در جوار مصلاها و مراکز مذهبی سراسر استان از ساعت هفت صبح آغاز می شود، اظهار کرد: استفاده از ماسک و وسایل حفاظت شخصی و مهر و سجاده شخصی برای حضور در این مراسم ضروری است.

 

حجت الاسلام کریمی از پیش بینی فاصله گذاری اجتماعی برای نمازگزاران عید فطر خبر داد و تصریح کرد: مراسم قرائت دعای ندبه نیز از ساعت شش صبح در محل های اقامه نماز عید فطر برگزار می شود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مراسم اقامه نماز عید فطر با همراهی شبکه بهداشت، پلیس راهور، سازمان اتوبوسرانی، شهرداری ‌ها، بسیجیان و نیروهای مردمی استان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه نماز عید فطر در شهرکرد به امامت نماینده ولی فقیه در استان اقامه می‌شود، خاطرنشان کرد: این مراسم در مرکز استان در جوار مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود و برای جا به جایی عموم مردم اتوبوس تعبیه شده است.

 

کد خبر 1055508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha