ششمین مرحله از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی بین کانون های منتخب توزیع شد

مظاهری گفت: ششمین مرحله از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی همزمان با ماه مبارک رمضان با هدف کمک به نیازمندان شهرستان های اردل، بن و سامان با محوریت ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری اجرا ‌شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد «محمدرضا مظاهری» امروز سه شنبه (۲۱ اردیبهشت) در آیین توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی که در مجتمع فرهنگی هنری مهر برگزار شد،‌ اظهار داشت: این بسته های گوشت متبرک قربانی در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بین نیازمندان شهرستان های اردل، بن و سامان از استان چهارمحال و بختیاری توزیع می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این بسته های گوشت قربانی با مساعدت خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) استان قم تهیه شده است.

 

مظاهری تصریح کرد: بسته های گوشت متبرک قربانی در بسته های یک و نیم کیلویی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد در ۲۷ نقطه از شهرستان های اردل، بن و سامان در استان چهارمحال و بختیاری بین نیازمندان توزیع می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون شش مرحله از توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی و چهار مرحله نیز طرح ذبح قربانی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

 

وی ابراز کرد: حمایت از خانواده‌های نیازمند، ترویج فرهنگ نوع دوستی، توسعه و مشارکت حداکثری خیرین به ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از اهداف اجرای ششمین مرحله از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان است.

 

مظاهری ضمن قدردانی از زحمات برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س)، این اقدام را جلوه ای از مواسات و همدلی بنا به تاکیدات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و افزود: این اقدام خداپسندانه در راستای امید آفرینی موجب خوشحالی و دلگرمی نیازمندان به ویژه در مناطق محروم این استان شده است.

 

خاطرنشان می شود: اعتبار هر مرحله بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان می باشد که در مجموع شش مرحله بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان گوشت متبرک قربانی در مناطق محروم استان توزیع شده است.

 

کد خبر 1055599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha