فرهنگیان دزفول ۴۵ میلیارد ریال به مجمع خیرین سلامت کمک کردند

محمدی خباز گفت: فرهنگیان شهرستان دزفول از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۴۵ میلیارد ریال به مجمع خیرین سلامت به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کرده اند.

«رضا محمدی خباز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: پس از شیوع گسترده ویروس کرونا و به دنبال آن ایجاد وضعیت اقتصادی نامناسب در بین برخی خانواده ها، فرهنگیان شهرستان دزفول مثل همیشه به صحنه آمدند و با مشارکت نقدی و غیرنقدی کمک شایانی به مجمع خیرین سلامت شهرستان دزفول اهدا کردند.

 

رئیس آموزش و پرورش دزفول افزود: به منظور رفع نیازهای خانواده ها ماسک، بسته های بهداشتی، معیشتی، پروتئینی، نوشت افزار، غذای گرم و تبلت به ارزش ریالی ۴۵ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال توسط فرهنگیان و دانش آموزان تهیه و در راستای کمک به بیماران کرونایی و خانواده های بی بضاعت در اختیار مجمع خیرین سلامت شهرستان دزفول قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد: با مشارکت یک هزار و ۴۰۰ فرهنگی نیز با جمع آوری کمک های نقدی، مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال جهت کمک به بیماران خاص از جمله بیماران کلیوی، دیابتی، هموفیلی، تالاسمی، پیوندی، سرطانی و ام اس اهدا شد.

 

محمدی خباز تصریح کرد: علاوه بر این فرهنگیان شهرستان دزفول با اهدای ۱۴۰ میلیون ریال به انجمن آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در این امر خداپسندانه شرکت کردند. 

 

کد خبر 1055610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha