ورود مسافر به آران و بیدگل در ایام تعطیلات عید فطر ممنوع است

فرماندار آران و بیدگل گفت: ورود مسافر به شهرستان آران و بیدگل در ایام تعطیلات عید فطر برای پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ممنوع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، اسماعیل بایبوردی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: بر اساس ابلاغ رسمی ستاد ملی مقابله با کرونا و برای پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، هرگونه سفر در ایام عید فطر فارغ از هرگونه رنگ بندی کرونایی ممنوع است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: بر این اساس تردد بین همه استان‌ها و از جمله سفر از شهرستان آران و بیدگل به سایر مناطق و بالعکس با خودرو شخصی از ساعت ۱۲ ظهر امروز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ ماه ممنوع است.

 

بایبوردی افزود: در بحث محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی مربوط به کرونا تابع مصوبات ستاد ملی، استانی و شهرستانی مقابله با کرونا هستیم و از این رو اعمال محدودیت‌های تردد و سفر نیز طبق مصوبه این ستادها انجام می‌شود.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد: مردم برای مصون ماندن از ابتلا به ویروس کرونا از برگزاری هرگونه مراسمی خودداری و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

بایبوردی افزود: اطلاع‌ رسانی‌ها و آگاهی‌بخشی‌ها درباره رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌ها با توجه به وضعیت نارنجی این شهرستان باید به‌ صورت جدی صورت گیرد، چرا که عادی‌ انگاری شیوع کرونا، ورود به شرایط سخت‌تر را رقم می‌زند.


وی از شهروندان خواست تا دستورالعمل رعایت سلامت و بهداشت که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ستادهای ملی، استانی و شهرستانی مقابله با کرونا ابلاغ می‌شود را به صورت جدی رعایت کنند.

 

شهرستان آران و بیدگل با ۱۰۷ هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است./

کد خبر 1055698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha