برگزاری مسابقه کتابخوانی «شمیم ظهور» در جهرم

زارعی از برگزاری مسابقه «شمیم ظهور» با موضوع «انتخابات در اندیشه رهبر معظم انقلاب» در شهرستان جهرم خبر داد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با توجه به نزدیک بودن به ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، از سوی حوزه مقاومت «صاحب الزمان (عج)» شهرستان جهرم مسابقه کتابخوانی تهیه و تدارک دیده شده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: این مسابقه ویژه بسیجیان عضو حلقات صالحین پایگاه های مقاومت حوزه مقاومت بسیج «صاحب الزمان (عج) برنامه ریزی شده است.

 

 وی به جزییات این مسابقه اشاره کرد و اظهار داشت: علاقمندان می توانند برای شرکت در این مسابقه، پی دی اف کتاب را از کانال های اختصاص داده شده به همین منظور در پیام رسان های ایتا و واتس آپ دریافت کرده و پس از مطالعه به سئوالات پاسخ دهند.

 

زارعی با اشاره به مهلت شرکت در این مسابقه کتابخوانی، عنوان کرد: آخرین مهلت ارسال پاسخ نامه به طور مکتوب به حوزه مقاومت بسیج «صاحب الزمان (عج)» تا 30 اردیبهشت ماه تعیین شده است.

 

وی عنوان کرد: علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه باید مشخصات کامل خود از جمله نام و نام خانوادگی، نام پدر، نام پایگاه بسیج، نام حلقه صالحین و شماره تلفن همراه را تحویل دبیرخانه مسابقه دهند.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم در پایان گفت: به پنج نفر از برگزیدگان به قید قرعه هدایای نقدی و به پنج نفر بعدی هدایای ارزنده و نفیس تقدیم می شود.

کد خبر 1055711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha