پخش برنامه های شاد و متنوع صدا و سیمای مرکز فارس به مناسبت عید سعید فطر

سهرابی گفت: صدا و سیمای مرکز فارس برای عید سعید فطر برنامه های متنوع و شادی را تدارک دیده است که از ۲۲ تا ۲۴ اردیبهشت پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید تقی سهرابی»، امروز (سه شنبه 21 اردیبهشت) با اشاره به برنامه های شبکه فارس به مناسبت عید سعید فطر در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: صدا و سیمای مرکز فارس برای این عید بزرگ برنامه های متنوع و شادی را تدارک دیده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: بدین ترتیب از 22 تا 24 اردیبهشت این برنامه ها روی آنتن سیمای شبکه فارس قابل مشاهده خواهد بود.

وی اضافه کرد: ویژه برنامه عید سعید فطر، خوشا شیراز، دلگشا و ... از برنامه های سیمای شبکه فارس با حال و هوای عید سعید فطر است.

سهرابی با اشاره به برنامه های رادیو فارس در همین ایام مبارک عنوان کرد: برنامه «عیدانه» به تهیه کنندگی «محمدکاظم یاسری» «شب های ایران» به تهیه کنندگی «رضا شامخی» و اجرای «امیرهمایون یزدانپور»، سلام کاکو، گمپ گلا، پسین دلگشا و نارنجستان از این برنامه ها است.

وی اعلام کرد: شبکه خبر فارس نیز گزاش زکات فطره، استهلال ماه شوال، ممنوعیت سفر در عید فطر و نماز عید فطر در استان را پوشش خواهد داد و فضای مجازی شبکه فارس با تولید عکس نوشته ها ویژه فرا رسیدن عید سعید فطر، توجه به آداب و سنن اهل سنت فارس در وداع با ماه مبارک رمضان از طریق بازتولید و انتشار ویدیو کلیپ، اطلاع رسانی در خصوص مکان های برگزاری نماز عید فطر و ... را پوشش می دهد.

کد خبر 1055712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha