برگزاری چهارمین نشست آنلاین در حوزه فیلم کوتاه با حضور فیلمساز شیرازی

سهرابی گفت: چهارمین نشست آنلاین در حوزه فیلم کوتاه با همکاری انجمن فیلم کوتاه شیراز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و با حضور «علی خائف»، فیلمساز شیرازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (سه شنبه 21 اردیبهشت) با اشاره به برگزاری چهارمین نشست آنلاین در حوزه فیلم کوتاه در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: این نشست با همکاری انجمن فیلم کوتاه شیراز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: در این نشست، «علی خائف»، فیلمساز و مدرس فیلم کوتاه انجمن سینمای جوان ایران حضور دارد و موضوع آن بررسی موانع و مشکلات ساخت فیلم کوتاه است.

وی اضافه کرد: چهارمین نشست آنلاین در حوزه فیلم کوتاه، روز پنج شنبه  ۲۳  اردیبهشت ساعت ۲۱ به آدرس اینستاگرامی @ghazal_cinema برگزار خواهد شد و کدام ایده ها مناسب ساخت فیلم کوتاه است،  تفاوت نگارش فیلمنامه در قالب  ساخناری فیلم کوتاه و بلند، چگونه موانع تولید را مدیریت و رفع کنیم، چه مشکلاتی باعث ضعیف شدن فیلم در مرحله تولید می شود، خلاقیت در تدوین و ارائه اثر در جشنواره ها از سرفصل های آن است.

سهرابی با اشاره به پیشینه هنری «علی خائف» بیان کرد : وی متولد سال ۵۸ در شیراز است و فعالیت های خود را در زمینه فیلمسازی با گذراندن دوره یک ساله فیلمسازی در سال ۷۶ در انجمن سینمای جوان در دفتر شیرازآغاز کرد و پس از گذراندن دوره یک ساله بازیگری فیلم در سال ۷۸ در جهاد دانشگاهی شیراز به عضویت در گروه تئاتر مهر در شیراز در آمد.

وی ادامه داد: کارگردانی تئاترهای مصاحبه، گربه باز، پیش از صبحانه و عضویت در انجمن فیلم کوتاه  شیراز از سوابق هنری وی است.

سهرابی اعلام کرد: خائف در سه دوره هفته فیلم و عکس  شیراز موفق به  کسب جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی شده و در بیش از ۱۲ جشنواره فیلم حضور داشته است.

کد خبر 1055723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha