ادامه طرح یهودی سازی قدس با حمایت کشور‌های غربی/ مقاومت با دست خالی در مقابل رژیم صهیونیستی می ایستد

ناصر ابوشریف با بیان اینکه طرح یهودی سازی قدس با حمایت کشور‌های غربی در جریان است، گفت: مقاومت امکانات ساده‌ای در دست دارند، اما مردم گرد مسجد الاقصی متحد شده اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران شب گذشته (سه شنبه 21 اردیبهشت) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما با اشاره به اینکه یک جنگ واقعی علیه مردم فلسطین در جریان است، گفت: طرح یهودی سازی قدس با حمایت کشور‌های غربی در جریان و این طرح خشم فلسطینیان را در پی داشته است.

 

ابوشریف با اشاره به اینکه مقاومت امکانات ساده‌ای در دست دارند، اما مردم گرد مسجد الاقصی متحد شده اند، افزود: ممکن است وارد جنگ فراگیری با رژیم صهیونیستی شویم.

 

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران با بیان اینکه نتانیاهو از سکوت کشور‌های عربی استفاده می‌کند، گفت: وی با این کار طرح یهودی سازی را به جلو می‌برد.

 

وی با اشاره به اینکه تندرو‌ها در سرزمین‌های اشغالی حاکم هستند، گفت: این حملات با هدف بهبود شرایط داخلی رژیم صهیونیستی انجام می‌شود.

 

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران با تاکید بر اینکه مقاومت با دست خالی و با امکانات کم در مقابل رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد، تصریح کرد: آن‌ها مجبور به عقب نشینی خواهند شد.

کد خبر 1055847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha