محکومیت حمله تروریستی به شیعیان افغانستان در شهرستان اندیمشک

آئین گرامیداشت یاد شهدای مظلوم شیعه افغانستان و محکومیت حمله تروریستی روزهای اخیر، در مقبره شهدای گمنام شهر آزادی بخش مرکزی شهرستان اندیمشک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، آئین گرامیداشت یاد شهدای مظلوم شیعه افغانستان و محکومیت حمله تروریستی روزهای اخیر، شب گذشته با همکاری حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) و پایگاه بسیج شهر آزادی و با حضور جمعی از مربیان و سرگروه‌های صالحین سپاه شهرستان اندیمشک در مقبره شهدای گمنام شهر آزادی بخش مرکزی برگزار شد.

 

«حجت‌الاسلام قاسم بهرامیان» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در این آئین ضمن گرامیداشت یاد شهدای دانش‌آموز حمله تروریستی به مدرسه دخترانه کابل، این اقدامات خصمانه دشمنان علیه اسلام و شیعیان را محکوم کرد.

 

همچنین در پایان این آئین، بیانیه‌ای جهت محکومیت حمله تروریستی توسط شرکت‌کنندگان قرائت و فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سرداده شد.

 

انفجاری عصر روز شنبه (۱۸ اردیبهشت) در مقابل مدرسه سیدالشهداء واقع در غرب کابل رخ داد که آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد در این حمله تروریستی بیش از ۸۰ نفر کشته و ۱۵۰ تن زخمی شده‌اند که بیشتر آنها از دانش‌آموزان دختر هستند.

 

کد خبر 1055865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha