طرح محله محور امر به معروف و نهی از منکر در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

حجت الاسلام احمدی از اجرای طرح محله محور «محله پیشران، شهر پیشرفته» با هدف گسترش امر به معروف و نهی از منکر در استان خبر داد و گفت: این طرح محله محور از مرکز استان آغاز شده و به زودی در سایر شهرهای استان نیز اجرا می شود.

حجت‌الاسلام «ابوالفضل احمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر و پیگیری مطالبات مردمی رابطین این ستاد در سراسر استان معرفی شده اند.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح محله محور «محله پیشران، شهر پیشرفته» با هدف گسترش امر به معروف و نهی از منکر در استان خبر داد و افزود: این طرح محله محور از مرکز استان آغاز شده و به زودی در سایر شهرهای استان نیز اجرا می شود.

 

وی زمینه‌ سازی برای مشارکت مردم در تحقق آرمان های انقلاب، احیای فرائض امر به معروف و نهی از منکر و کمک به ارتقای شاخص های پیشرفت را از شاخص ترین اهداف طرح محله محور «محله پیشران، شهر پیشرفته» در استان خواند.

 

حجت الاسلام احمدی مهمترین حوزه امر به معروف و نهی از منکر را مربوط به مسئولین دانست و اظهار کرد: مطالبه گری از مسئولین باید به یک فرهنگ تبدیل شود و به دور از خواهش و تقاضا توسط مردم انجام گیرد.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه باید حساسیت نسبت به گناه در جامعه پررنگ باشد، خاطرنشان کرد: اگر گناهی در جامعه عادی شود برخورد و رفع این گناه برای مسئولین سخت می شود.

 

کد خبر 1055924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha