اقامه نماز عید فطردر ۱۶ بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه

حجت الاسلام صالحی ، گفت: نماز عید فطر در ۱۶ بقعه متبرکه استان با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و در فضای باز اقامه می شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن بنا به دستور ستاد مقابله با کرونا نماز عید سعید فطر در بقاع متبرکه‌ای که در مناطق زرد و آبی قرار دارند در شبستان ها اما در مناطق قرمز و نارنجی فقط در فضاهای باز و صحن‌ها برگزار خواهد  می شود.

 

حجت الاسلام محمد صالحی افزود: امامزاده احمد سنقر، امامزاده ابراهیم کنگاور، بقعه بابا ولی الدین صحنه، امامزاده سید جمال الدین فش، بقعه ویس القرن کرمانشاه، بقعه سید جمال الدین کرم بست، امامزاده قاسم پاامام کرمانشاه، امامزاده علی اکبر و امامزاده حسن اسلام آبادغرب، بقعه احمدابن اسحاق سرپل ذهاب، بقعه سلیمان ابن داوود گیلانغرب علیهم السلام  بقاع متبرک و شاخصی است که نماز عید فطر در آن اقامه خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: در بقاع متبرکه امامزاده ابراهیم، سیده فاطمه و زیارتگاه صاحب الزمان کرمانشاه نیز در صورتی که امکان اقامه نماز در مسجد جامع فراهم نشود اقامه نماز خواهیم داشت.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیره استان کرمانشاه  تاکید کرد: پخش و توزیع هر گونه افطاری بصورت انفرادی در روز عید ممنوع است و  بسته های افطاری بصورت بهداشتی و بسته بندی شده در اختیار نمازگزاران قرار خواهد گرفت .

کد خبر 1055942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha