تداوم کمک های مومنانه در سطح کانون های مساجد همزمان با عید سعید فطر

حجت الاسلام چراغی پور با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در برپایی نماز عید سیعد فطر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مشارکت گسترده ای دارند، از تداوم کمک های مومنانه در عید فطر در سطح کانون های مساجد خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: همزمان با عید سعید فطر برنامه های متنوع فرهنگی و هنری به ویژه با محوریت فضای مجازی و مشارکت در برپایی نماز عید سعید فطر در سطح کانون های مساجد استان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام « علی چراغی پور» با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقش مهمی در برپایی مناسبت های دینی و مذهبی در سطح مساجد با مشارکت سایر نهادهای فعال مسجد بر عهده دارند، ابراز کرد: تلاش برای رعایت و اجرای پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حین برگزاری نماز عید سعید فطر در سطح مساجد از برنامه های اصلی کانون های مساجد است.

 

وی با اشاره به اینکه در ایام عید سعید فطر نیز برنامه ریزی لازم در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد در راستای جمع آوری کمک های مردمی و کمک به نیازمندان در قالب رزمایش کمک مومنانه و مواسات انجام شده است، گفت: همزمان با عید سیعد فطر بسته های غذایی و  گوشت قربانی نیز با همکاری موسسات خیریه و کانون های مساجد نقاط مختلف استان در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با اشاره به اینکه نماز عید سیعد فطر در ۱۵ مسجد سطح شهر ایلام با همکاری کانون های مساجد برگزار می شود، افزود: در سایر نقاط مختلف شهری و روستایی استان نیز بر اساس رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی نماز عید فطر در فضای باز مساجد برگزار می شود.

 

حجت الاسلام چراغی پور با بیان اینکه در این ایام نیز مدیران و اعضای کانون های مساجد در شبکه های مجازی و بستر اینترنت فعال خواهند بود، تصریح کرد: مشارکت در جمع آوری زکات فطریه با همکاری دستگاه ها و نهادهای مرتبط از جمله کمیته امداد از دیگر برنامه های کانون های مساجد در این ایام است.

 

کد خبر 1055947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha