باید بتوانیم با هم افزایی نهادها و ادارات دولتی محرومیت‌زدایی کنیم

زبیدی با بیان اینکه باید بتوانیم با هم افزایی نهادها و ادارات دولتی محرومیتی که در مناطق مختلف خوزستان وجود دارد را مرتفع کنیم گفت: مردم خوزستان استحقاق رسیدن به بهترین نعمات و خدمات را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «یونس زبیدی» ظهر امروز (چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت) در مراسم توزیع ۶ هزار بسته معیشتی در خوزستان، با اشار به دهه بسیج سازندگی اظهار کرد: از ۱۷ تا ۲۷ اردیبهشت دهه مبارک بسیج سازندگی نامگذاری شده و به این مناسبت همچنین به مناسبت عید فطر برنامه توزیع ۶ هزار بسته معیشتی تدارک دیده شده است.

 

رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود: شاخه ای از شجره طیبه بسیج به فرمان مقام معظم رهبری منشعب شده که بسیج سازندگی نام دارد و از سال ۷۹ تاکنون خدمات بزرگ و زیبایی توسط نیروهای جهادی بسیج سازندگی خلق شده است.

 

وی با بیان اينکه این نیروهای جهادی در مناطق صعب العبور کارهایی انجام می دهند که برگ زرینی به خدمات و نقش آفرینی های بسیج اضافه می کند ادامه داد: در بسیج سازندگی در زمینه خدمات عمرانی و غیرعمرانی روز به روز برنامه ریزی های جامع تری اجرایی می شود تا شاهد محرومیت زدایی در مناطق باشیم.

 

زبیدی به تدارک برنامه هایی ویژه در سال ۱۴۰۰ خبر داد و ابراز کرد: باید بتوانیم با هم افزایی نهادها و ادارات دولتی محرومیتی که در مناطق مختلف خوزستان است را مرتفع کنیم.

 

وی یادآور شد: مردم خوزستان استحقاق رسیدن به بهترین نعمات و خدمات را دارند و در این زمینه امیدواریم شاهد رشد و شکوفایی سراسر استان باشیم.

 

کد خبر 1056087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha