رفتار مقاومت عکس العمل  در مقابل جنایات صهیونیست ها/ کسی از ما تقاضای آتش بس نکند

خالد قدومی با بیان اینکه رفتار مقاومت عکس العمل ملت فلسطین در مقابل جنایات صهیونیست هاست، افزود: کسی از ما تقاضای آتش بس نکند، زیرا این پاسخ‌ها به جنایت صهیونیست ها؛ حق ماست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، خالد قدومی، رئیس دفتر حماس در تهران شب گذشته (چهارشنبه 22 اردیبهشت) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با اشاره به سخنان اسماعیل هنیه و بیان اینکه در آینده حتی یک صهیونیست در سرزمین فلسطین وجود نخواهد داشت، گفت:  وی اعلام کرد مقاومت؛ تکمیل کننده و هماهنگ با ملت فلسطین و سلاح‌های در غزه و برای کل فلسطینیان است.

 

وی با بیان اینکه مقاومت هر جا احساس تکلیف کند از ملت فلسطین دفاع می‌کند، افزود: گردان‌های قسام به این نتیجه رسیده اند که صهیونیست‌ها می‌خواهند مردم فلسطین را در بیت المقدس بکشند. نتانیاهو برای رأی جمع کردن؛ افراطیون صهیونیستی را که تا پیش از این در سرزمین‌های اشغالی ممنوعیت فعالیت داشتند به بیت المقدس کشانده است.

 

قدومی با بیان اینکه مقاومت فلسطین در خط مقدم دفاع از ملت این سرزمین است، افزود: این مقاومت؛ هوشمند، هدفمند و پیشرفته است که نمونه‌های آن؛ انهدام خط لوله انتقال نفت و موشکباران دو پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی بود.

 

رئیس دفتر حماس در تهران با اشاره به مواضع آمریکایی ها و بیان این نکته که مواضع آمریکایی‌ها در حقیقت مواضع صهیونیست هاست، گفت: آن‌ها طرفدار این رژیم هستند و متنی که مقامات آمریکایی درباره فلسطین می‌خوانند؛ متنی است که انگار صهیونیست‌ها نوشته اند. تا این لحظه آمریکایی‌ها در موضع دشمنان ما قرار داشته اند.

 

قدومی با اشاره به اینکه از دهم ماه مبارک رمضان افراطی‌های صهیونیست جنایات متعددی را در قدس و بیت المقدس مرتکب شدند اما هیچ کس هیچ حرفی نزد، ادامه داد: امروز که صهیونیست‌ها ضربه می‌خورند و شهرک نشین‌ها در پناهگاه زندگی می‌کنند دخالت‌ها آغاز شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه کسی به مقاومت فلسطین درباره آتش بس حرفی نزند، زیرا ما آغاز کننده نبودیم و صهیونیست‌ها شروع کردند، گفت: برای مقاومت فلسطین؛ ماندن حتی یک نظامی صهیونیست در بیت المقدس و تقسیم بندی که در قدس شده؛ غیر قابل قبول است. تجاوز‌ها باید به منطقه شیخ جراح پایان یابد و حملات به غزه متوقف شود؛ در آن زمان شاید درباره مسائل مذاکره کنیم.

 

رئیس دفتر حماس در تهران با بیان اینکه رفتار مقاومت؛ عکس العمل ملت فلسطین در مقابل جنایات صهیونیست هاست، افزود: ۷۲ سال است صهیونیست‌ها سرزمین فلسطین را اشغال کرده اند و جنایت می‌کنند بنابراین کسی از ما تقاضای آتش بس نکند، زیرا این پاسخ‌ها به جنایت صهیونیست ها؛ حق ماست.

 

قدومی با تصریح این نکته که همه گروه‌های مقاومت‌های فلسطین؛ معامله قرن را رد کردیم و آن را به زباله دانی انداختیم، گفت: صهیونیست‌ها نمی‌خواهند چیزی به نام فلسطین وجود داشته باشد و ما نیز نمی‌خواهیم چیزی به نام رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین وجود داشته باشد.

 

رئیس دفتر حماس در تهران با تاکید بر اینکه مردم فلسطین سرنوشت خود را خودشان تعیین می‌کنند، افزود: عرب‌های خائن و اماراتی‌ها و سازشگران حق ندارند درباره سرنوشت مردم فلسطین حرف بزنند. یکی از شهدای فلسطینی ساعاتی پیش از شهادت گفت اکنون نبرد آزادی قدس را آغاز کرده ایم و نمی‌توانیم بپذیریم چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود داشته باشد.

 

قدومی با بیان اینکه همه پرسی با صهیونیست‌ها بی معناست، گفت: آن‌ها فلسطینی نیستند و اکنون رژیم اشغالگر قدس نه تنها سربار جامعه بین المللی بلکه سربار جامعه غربی نیز است. ملت فلسطین رژیم صهیونیستی را نمی‌خواهند و به سازشکاران اجازه نمی‌دهیم سیاست‌های خود را به ما دیکته کنند. جوانان و ملت ما تصمیم گرفته اند سرنوشتشان را که آینده بدون حضور صهیونیست‌ها در سرزمین فلسطین است، تعیین کنند.

کد خبر 1056268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha