خراسان شمالی رتبه اول جذب تسهیلات کم بهره را به خود اختصاص داد

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی تا کنون رتبه اول جذب تسهیلات کم بهره را در بین ادارات کل استانها به خود اختصاص داده است.

"علی اکبر طهماسبی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد با اشاره به اینکه ۶۰ طرح توسط اهالی فرهنگ و هنر و رسانه استان در سامانه درخواست تسهیلات حمایتی فعالان و صاحبان کسب و کارهای فرهنگی ثبت شد، افزود: پس از بررسی های کارشناسی ۴۶ طرح به تایید رسیده و به بانک معرفی شده است.

 

 

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: بر اساس گزارش معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاکنون اهالی فرهنگ و هنر استان بیشترین سهم از تسهیلات حمایتی با عاملیت صندوق کارآفرینی امید را به خود اختصاص داده اند.

 

 


وی افزود: براساس این گزارش تاکنون پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات به  ۱۱ نفر از جامعه فرهنگی هنری و رسانه های استان پرداخت شد.

 

 


طهماسبی با اشاره  به تخصیص چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی در مرحله اول به استان، تصریح کرد: در این مرحله ۱۲۴ درصد جذب شد که بیش از مبلغ تخصیص یافته و  اختصاص مابقی طرح ها در دست پیگیری است.

 

 

کد خبر 1056428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha