اقدامات کانون فرهنگی حجت(عج) ویس در ماه مبارک رمضان

مدیر کانون فرهنگی هنری حجت (عج) ویس گفت: این کانون در ماه مبارک رمضان اقدامات مختلفی را در سطح شهرستان ویس برگزار کرد که خوشبختانه با استقبال بسیار مطلوبی همراه بود.

«سید محمود مولی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری حجت (عج) در ماه مبارک رمضان اقدامات مختلفی را در سطح شهرستان ویس برگزار کرد که خوشبختانه با استقبال بسیار مطلوبی همراه بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حجت(عج) ویس افزود: از جمله مهمترین برنامه این ماه مبارک در این کانون فرهنگی برگزاری جلسات ختم قرآن به صورت شبانه بود که این مراسم هرشب راس ساعت 21 در مسجد با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام می شد.

 

وی با بیان اینکه برگزاری نماز جماعت در سه نوبت از اولویت های این کانون بوده است اضافه کرد: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ دینی، جلسات عقیدتی، سخنرانی مذهبی از دیگر برنامه های پرشور این کانون بود؛ سخنرانی مذهبی هرشب راس ساعت 22 برگزار می شد.

 

مولی به برگزاری مسابقات فوتبال جام رمضان اشاره کرد و ادامه داد: به منظور ایجاد فضای نشاط در میان فعالان فرهنگی و فعالان مسجدی سطح شهرستان مسابقات فوتبال برگزار شد که علاوه براستقبال خوب شاهد فرهنگ سازی های بسیار خوبی از جمله رعایت انصاف در ورزش بودیم.

 

وی در پایان تصریح کرد: برگزاری مسابقات دینی، برگزاری مراسم میلاد امام حسن مجتبی (ع)، برگزاری مراسم احیای شب های قدر و حضور فعال در فضای مجازی از دیگر برنامه های مهم این کانون فرهنگی بوده اند.

 

کد خبر 1056546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha