عدم توجه به شایسته سالاری مهمترین مشکل کشور است

دبیر شورای عالی فضای مجازی مهمترین مشکل کشور را عدم توجه به شایسته سالاری عنوان کرد و گفت: معتقدم افراد معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران باید سر کار بیایند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، ابوالحسن فیروزآبادی پس از ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: شعار دولت من تحول و عدالت است چرا که معتقدم در سال های اخیر تلاش های زیادی صورت گرفته است اما هیچ کدام به نتیجه نرسیده است و ما نیاز به تحول داریم. باید این تحول در حوزه ساختاری انجام شود.

 

دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به افزایش شاخص های آسیب های اجتماعی در کشور اظهار داشت: ما باید به فکر توسعه دولت دیجیتال باشیم. در حوزه عدالت هم در بخش مجازات و پیگیری متخلفان قوای دیگر کار کنیم.

 

وی با بیان اینکه عدم توجه به شایسته سالاری مهمترین مشکل کشور است، گفت: باید تلاش کنیم شایسته ترین افراد و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران سر کار بیایند و امور را در دست بگیرند.

 

وی تصریح کرد: ما شاهد ناکارآمدی در حوزه اقتصاد هستیم. نباید در کشور شاهد پدیده ای به نام کولبری باشیم، قطعا ما باید با همکاری و همراهی من این مشکلات را حل کنیم تا کشور مسیر توسعه را با سرعت طی کند.

 

کد خبر 1056643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha