وظیفه شرعی و ملی خود دانستم که در عرصه انتخابات حضور پیدا کنم

دبیر حزب مردم سالاری پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: وظیفه شرعی و ملی خود دانستم که در عرصه انتخابات ورود پیدا کنم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، مصطفی کواکبیان پس از ثبت نام در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: وظیفه شرعی و ملی خود دانستم در این عرصه حضور پیدا کنم تا باری از دوش این ملت بردارم. خدا را شاهد می گیرم برای حضور در مسند ریاست جمهوری به فکر قدرت و منافع شخصی نیستم.

 

دبیر حزب مردم سالاری اظهار داشت: مشکلات کشور بسیار عدیده است و برای حل این مشکلات که عمدتا اقتصادی و معیشتی است، معتقدم باید به فکر استقلال بانک مرکزی باشیم تا این مشکلات حل شود.

 

کواکبیان تصریح کرد: رشد نقدینگی کشور به یارانه 60 هزار میلیارد تومانی برمی گردد از این رو بنده طرحی را در این راستا تنظیم کردم تا کارتی در قالب کارت رفاه ملی به مردم اختصاص داده شود.

 

وی با انتقاد از اینکه ما هنوز بعد از سالها درباره تعریف و مصداق رجل سیاسی و مذهبی به یک تعریف درست نرسیده ایم، گفت: با اینکه زنان در انتخابات ثبت نام می کنند اما فقهای شورای نگهبان آنها را تایید نمی کنند. علیرغم اینکه گفته اند نظامیان حق دخالت در انتخابات ندارند اما متاسفانه این روند در شرایط فعلی در کشور رعایت نمی شود.

 

کواکبیان بیان کرد: ما معتقدیم همان گونه که ما برای چین و روسیه اصالت قایل شویم باید برای اتحادیه اروپا و آمریکا نیز اصالت قایل شویم و تکلیف نهادهایی چون شورای عالی فضای مجازی و سایر نهادها را روشن کنیم.

 

 

کد خبر 1056653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha