اهدا ۱۵۰ بسته معیشتی ویژه عید سعید فطر در بخش توکهور و هشتبندی

حیدری گفت: گفت: به مناسبت عید سعید فطر ، تعداد ۱۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بخش توکهور و هشتبندی شهرستان میناب در قالب پویش ایران همدل اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان میناب، « غلامحسین حیدری » در گفتگویی خبری ضمن تبریک حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر در این خصوص اظهار کرد: به مناسبت عید سعید فطر ، تعداد 150 بسته معیشتی به ارزش 60 میلیون تومان بین نیازمندان بخش توکهور و هشتبندی شهرستان میناب در قالب پویش ایران همدل اهدا شده است.


وی با بیان این مطلب که تمامی بسته های معیشتی با رعایت مسائل بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا بسته بندی و توزیع شده است، افزود: ارزش هر بسته 400 هزار تومان که شامل برنج، روغن ،عدس ، ماکارونی، شکر ، مربا و تن ماهی بوده است.


رئیس کمیته امداد توکهور و هشتبندی به مشارکت در پویش ایران همدل و کمک‌های مؤمنانه اشاره کرد و گفت: مشارکت در پویش از طریق مراجعه حضوری به دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره)  و مراکز نیکوکاری در سطح شهر و یا واریز نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۲۳۷۱  خواهد بود.


حیدری افزود: همچنین خیران و نیکوکاران می توانند از طریق شماره گیری #076*8877* نذورات و کمک های خود را برای یاری نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد واریز   در ثواب خیر این حرکت نوعدوستانه در زندگی معنوی خویش بهره مند شوند.

 

 

کد خبر 1056672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha