زریبافان: از کسی که انتخابات را بخاطر خودش تحریم کند، برائت می جویم .

رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از کسی که انتخابات را بخاطر خودش تحریم کند، برائت می جویم چه بسا که قبلاً هم اعلام برائت کرده‌ام.

 
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، مسعود زریبافان  پس از ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  در جمع خبرنگاران گفت: رئیس جمهور مجری قوانینی است که در چارچوب سره و قانونی اساسی و سیاست ها طراحی می‌شود، کار رئیس جمهور خوب اجرا کردن و  نه برنامه ریزی است.
 
 
رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران ،اظهار داشت :رئیس جمهور باید تلاش کند و وقت بگذارد و همکارانی خوب و پرتلاش و با انرژی و جوان انتخاب کند. رئیس جمهور خوب کسی است که کم حرف بزند و بیشتر عمل کند و حرف خود را در عمل به مردم ثابت کند و صداقت گفتار داشته باشد. 
 
 
 وی بیان کرد: مجری خوب کسی است که در گفتارش فریب برزو نکند و وجود نداشته باشد،خدمت صادقانه و بی منابع مردم داشته باشد.  مسئول خوب کسی است که  سرمایه های کشور را به خوبی بشناسدو از آنها استفاده کند.
 
 
 
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا با حمایت از احمدی نژاد پا به  عرصه انتخابات گذاشته اید؟ گفت: من با حمایت هیچکس وارد انتخابات نشدم و دوستی من با افراد به دلبستگی آنها به مردم، نظام و ولایت است. به هیچ فردی وابستگی ندارم. من از کسی که انتخابات را بخاطر خودش تحریم کند، برائت می جویم  چه بسا که قبلاً هم اعلام برائت کرده‌ام.
 
 
زریبافان در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات اخیر محمود احمدی نژاد خاطر نشان کرد : مرجع تشخیص صلاحیت شورای نگهبان است و هر تصمیمی که این شورا میگیرد باید مورد احترام واقع شود؛ کسی باید پایه عرصه انتخابات بگذارد که قانون مدار باشد.
کد خبر 1056766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha