کودک جهرمی برگزیده جشنواره جهانی نقاشی کودک شد

رنجبر گفت: «محمد امین جایمند»، کودک جهرمی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جهرم برگزیده اولین جشنواره جهانی نقاشی کودک شد.

«اعظم رنجبر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در فهرست پذیرفته‌شدگان «اولین جشنواره‌ جهانی نقاشی کودک کرمان» که با موضوع «از خانه تا کهکشان» برگزار شد، نام کودک جهرمی، می‌درخشد.

 

مدیر کانون پرورش کودکان و نوجوانان جهرم افزود: بر این اساس و بنا بر اعلام نتایج اولیه‌ داوری از سوی دبیرخانه‌ی این رویداد بین‌المللی، در گروه سنی نوباوه  (۵ تا ۸ سال)، «محمد امین جایمند» از مرکز فرهنگی هنری یک جهرم به عنوان پذیرفته‌شدگان مرحله‌ اولیه معرفی شده است.

 

رنجبر خاطرنشان کرد: «اولین جشنواره‌ جهانی نقاشی کودک کرمان»، به عنوان حرکتی مؤثر در جهت افزایش سطح آگاهی کودکان نسبت به ابعاد گوناگون زندگی، بالا بردن اشتیاق آن‌ها به مشارکت در رقابت‌های فرهنگی و اجتماعی بین کودکان جهان در راستای خلق آینده‌ای بهتر و در نهایت معرفی شهر تاریخی و فرهنگی کرمان به کودکان امروز و بزرگترهای فردا، در بهمن ماه ۱۳۹۹ آغاز به کار کرد و در دور اول، کودکان و نوجوانان، از ۳۷ کشور جهان با هم رقابت کردند.

کد خبر 1057061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha