وضعیت زرد کرونایی در ۷ شهرستان گیلان/ ۴۲۴ بیمار بستری هستند

حیدر زاده با بیان اینکه ۷ شهرستان گیلان به وضعیت زرد کرونایی در آمده است گفت :۴۲۴ بیمار در مراکز درمانی بستری هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « آبتین حیدرزاده» امروز( یکشنبه، ۲۶ اردیبهشت ) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: خوشبختانه سیر بیماری در گیلان نزولی شده است.


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در حال حاضر ۴۲۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند گفت: ۹۷ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی گیلان بستری شدند.


حیدرزاده اذعان کرد: در حال حاضر ۹۳ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه بستری اند که از این مجموع ۱۰ نفرشان امروز به آی سی یو منتقل شدند.


وی با اشاره به شکنندگی وضعیت کرونایی گیلان تصریح کرد: عموم مردم از عادی انگاری نسبت به این بیماری بپرهیزند، تنها راه مقابله با ویروس کرونا استفاده از ماسک، رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و دوری از هرگونه تجمع و دورهمی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه هفت شهرستان گیلان به وضعیت زرد کرونایی در آمده است افزود: آستارا، تالش، بندرانزلی، فومن، لنگرود، املش و سیاهکل در وضعیت زرد قرار دارند و ۱۰ شهر دیگر گیلان نارنجی هستند.


حیدرزاده خاطرنشان کرد: قطع زنجیره کرونا به عزم همگانی نیاز دارد و تنها راه مقابله با این ویروس رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است.

کد خبر 1057079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha