یک تن آویشن قاچاق در طبس کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: ماموران انتظامي در بازرسي از يك وانت نیسان یک تن آویشن قاچاق به ارزش ۵۰۰ ميليون ریال كشف كردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «محمود علي پور» امروز (۲۷ اردیبهشت) به خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه اصفهک شهرستان طبس در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز، هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي به يك وانت نیسان مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

 


وی بيان داشت: مأموران با هماهنگي مقام قضائي در بازرسي از خودرو، یک تن آویشن قاچاق كشف كردند كه ارزش ريالي كالاهاي قاچاق كشف شده بنا بر نظريه کارشناسان مربوطه بالغ بر 500 ميليون ريال برآورد شده است.

 


فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگير كردند که متهم دستگير شده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

 


سرهنگ علي پور با اشاره به اين که قاچاق کالا پديده اي است که از جهات گوناگون حيات سالم اقتصادي و فرهنگي يک جامعه را تهديد مي کند؛ خاطرنشان كرد: پليس با تمام توان و جديت همواره آماده است تا با قاچاقچيان و اخلالگران نظم و امنيت اقتصادي مقابله کند.

 

 

 

کد خبر 1057244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha