توسعه پایدار با دانش جهانی ارتباطات و روابط عمومی  محقق می‌شود

«اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی تاکید کرد: دانش جهانی ارتباطات و روابط عمومی با تقویت پیوند بین مردم و دولت موجب تحقق توسعه پایدار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریکی را صادر و تاکید کرد:  دانش جهانی ارتباطات و روابط عمومی با تقویت پیوند بین مردم و دولت موجب تحقق توسعه پایدار می شود.

 

 

متن کامل پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بی‌گمان، دانش جهانی ارتباطات و روابط عمومی به لحاظ دربرداشتن فرآیندهای مهمی مانند ارتباط با مردم، دیدن واقعیات، شنیدن حرف‌های سازنده مخاطبان و نظایر این‌ها از عناصر دخیل در تقویت پیوند مردم  با دولت و نهایتاً تحقق توسعه پایدار به شمار می‌رود. نگاهی به کلام الله مجید و آموزه‌های غنی اسلامی نیز می‌نمایاند قواعد اساسی روابط عمومی و ارتباطات، همچون مردمداری و آگاه‌سازی جامعه، در کلام وحی و سیره حضرات معصومین (ع) هم مورد توجه قرار گرفته‌اند که موید ارزشمندی این دو مقوله بنیادین است.

 

اینجانب، فرارسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی (۲۷ اردیبهشت تا ۲ خرداد) را به تمامی دست‌اندرکاران و فعالان این عرصه در سرتاسر استان اردبیل تبریک می‌گویم و از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران استان انتظار دارم به نحو احسن از فعالیت‌های روابط عمومی دستگاه تحت مسئولیت خود حمایت نمایند تا انشاء الله در سایه همت مضاعف و کار مضاعف این عزیزان، شاهد پویایی بیش‌تر در استان و خدمت‌رسانی فاخرتر به مردم باشیم.

 

همچنین امید دارم مدیران دستگاه‌های ارتباطاتی با مغتنم شمردن فرصت پیش آمده برای خدمتگزاری و با جلب همراهی و همدلی حداکثری همکارانشان در سطوح مختلف سازمانی، از لحظه لحظه ایام مسوولیت خود برای انجام دقیق و صحیح وظیفه، از جمله تقویت مطلوب زیرساخت‌های ارتباطی در منطقه، استفاده کنند.

 

اکبر بهنامجو / استاندار اردبیل

 

کد خبر 1057256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha