حزب الله: دفاع از فلسطین و قدس، دفاع از همه امت اسلامی است

رئیس شورای سیاسی در حزب الله تاکید کرد: دفاع از فلسطین و قدس، دفاع از همه امت اسلامی است و این نبرد ملت های اسلامی و عربی را متحد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از رأی الیوم، «هاشم صفی الدین» رئیس شورای سیاسی در حزب الله در مراسم همبستگی با فلسطینی ها در شهر حارة حریک در ضاحیه جنوبی در بیروت گفت:  دفاع از فلسطین و قدس دفاع از همه امت اسلامی است.این نبرد فلسطین و ملتهای اسلامی و عربی را متحد کرد.

 

صفی الدین افزود:دشمن تنها به کشتن و تخریب ساختمان اقدام می کند و تنها موشک، قدرت و پایداری دشمن صهیونیستی را از اقدامات باز می دارد. باید «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی باید نتایج معادله ای که مقاومت و موشک های غره آن تحمیل کردند، بپذیرد، در غیر این صورت هزینه گزافی پرداخت خواهد کرد.

 

وی معتقد است که صفحه جدیدی آغازشده است که قدس، فلسطین و مقاومت است. حرف ما امروز ضاحیه جنوبی است که همه مقاوم و یکپارچه هستیم نه تکه تکه شده و فتنه گر و خواهان عادی سازی.

 

رئیس شورای سیاسی حزب الله گفت: پاسخ پافشاری دشمن صهیویستی بر جدایی امت اسلامی از قدس آغاز شده است تا امت در برابر رژیم صهیونیستی متحد شود.

 

وی افزود: ما در قوس صعودی و دشمن در قوس نزولی قرار دارد، هنگامی که زمان آن فرا برسد همه مردم منطقه برای نابودی و حذف اسرائیل یک ضربه خواهند یافت.

کد خبر 1057628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha