ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم از ۱۳ اردیبهشت ماه شروع شده که به مدت یکماه ادامه خواهد داشت.

«سعید علیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم از 13 اردیبهشت ماه شروع شده که به مدت یکماه ادامه خواهد داشت که ویژه خواهران و برداران بالای 18 سال است.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان بیان کرد: این مسابقات در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم، تفسیر عمومی، اذان، دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن کریم است که ثبت نام صرفا از طریق سایت wwww.quraniran.ir انجام خواهد شد.

 

علیپور عنوان کرد: اوایل مردادماه مرحله استانی چهل‌ وسومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در یکی از شهرستان‌های استان با حضور نفرات برتر مرحله شهرستانی برگزار خواهد شد که برترین‌های این دوره نیز به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

 

وی تصریح کرد: با توجه به وجود بیماری کرونا در کشور، تعیین زمان دقیق مسابقات مرحله شهرستانی بستگی به سنجش شرایط استان به لحاظ مهار بیماری کرونا دارد که متعاقباً زمان دقیق اعلام خواهد شد.

 

وی در خصوص اهمیت فهم قرآن کریم و عمل به این کتاب نورانی، تأکید کرد: پیروی از دستورات و پیام‌های نورانی قرآن کریم عامل تعیین کننده‌ای برای رهایی بشر امروزی از گرفتاری‌ها است.

 

 

 

 

کد خبر 1057647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha