ظرفیت سازی برای تحقق سند تحول در حوزه هنری ضروری است

مرادی بیناباج، از تدوین نقشه «تحول در حوزه هنری» خبر داد و گفت: ظرفیت سازی در این راستا ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «میثم مرادی بیناباج»، امروز(28اردیبهشت)، در در نشست با رئیس و کارکنان حوزه هنری لرستان از تدوین نقشه«تحول در حوزه هنری»در قالب هشت راهبرد خبر داد و اظهارداشت: در این سند سیاست‌ها و راهبردها بر اساس کنشگری انقلابی و مبتنی بر اولویت‌های هنر زیست بوم تدوین شده است.

 

معاون راهبری استان‌های حوزه هنری افزود: حوزه هنری در تبیین هنر دینی، انقلابی، حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی رسالت خطیری بر دوش دارد و این مهم مورد توجه ویژه قرار دارد.

 

وی با تأکید بر ضرورت ظرفیت سازی در راستای تحقق سند تحول در حوزه هنری، گفت: در این راستا باید به مسائل و ظرفیت‌های زیست بوم انقلاب اسلامی توجه شود.

 

مرادی بیناباج عنوان کرد: سند تحولی بر مبنای ظرفیت‌ها و فرصت‌های فرهنگی و هنری و معرفی چهره‌های هنر متعهد هر منطقه تدوین شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به مراکز استانی و تحول در این مراکز، گفت:  حوزه هنری مرکز رشد انقلاب خواهد شد و همکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس برای رسیدن به اهداف ضروری است.

 

معاون راهبری استان‌های حوزه هنری به پیشینه غنی تاریخی و فرهنگی استان و نقش آفرینی مردم استان در دوران دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: این ظرفیت ها و روایت انقلاب اسلامی از سال‌های اولیه انقلاب و قبل از سال ۵۷ می‌توانند محور تولید محتواهایی غنی در عرصه فرهنگ و هنر متعهد باشد.

 

کد خبر 1057851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha