همه فلسطینیان امروز متحد علیه اشغالگران رژیم صهیونیستی هستند/ در رام الله درگیری ها همچنان ادامه دارد

ابوغوش با بیان اینکه در مناطق مختلف کرانه باختری تظاهرات گسترده ای برگزار شد، ادامه داد: همه فلسطینیان امروز متحد علیه اشغالگران رژیم صهیونیستی هستند و همه در مقابل اشغالگری و نظامیان رژیم صهیونیستی ایستادگی می کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، نهاد ابوغوش، کارشناس مسائل فلسطین شب گذشته (سه شنبه 28 اردیبهشت) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با اشاره به اینکه در رام الله درگیری ها همچنان ادامه دارد، گفت: شاهد بزرگترین تظاهرات در شهر درحمایت از مقاومت بودیم و شمار زیادی از فلسطینیها دراین تظاهرات شرکت و از مقاومت فلسطین حمایت کردند.

 

وی با اشاره به اینکه شاهد بودیم که رژیم صهیونیستی به سوی آنها گلوله های پلاستیکی و واقعی شلیک کرد، گفت: این در شرایطی است که این اتفاق به سوی شهروندان بی سلاح و بی دفاع که فقط می خواستند اعتراض خودشان را نشان دهند انجام شد. مردم هم تاکید دارند که به تظاهرات خود ادامه می دهند .

 

ابوغوش با بیان اینکه در مناطق مختلف کرانه باختری تظاهرات گسترده ای برگزار شد، ادامه داد: همه فلسطینیان امروز متحد علیه اشغالگران رژیم صهیونیستی هستند و همه در مقابل اشغالگری و نظامیان رژیم صهیونیستی ایستادگی می کنند و تاکید کرده اند این جنایات ها با چراغ سبز آمریکا و حمایت برخی از کشورهای دیگر انجام می شود.

 

این کارشناس مسائل فلسطین گفت: درگیری ها همچنان ادامه دارد وفقط با مقاومت و اتحاد جلوی تجاوزات رژیم صهیونیستی گرفته می شود.

کد خبر 1057973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha