رژیم صهیونیستی جنگ در غزه را باخته است

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیروز میدان در جنگ غزه نیروهای مقاومت هستند، گفت: رژیم صهیونیستی جنگ در غزه را باخته است.

عباس مقتدایی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: آنچه که در روزهای اخیر در حال رخ دادن است پدیده ای است که شاید در دو دهه گذشته بی نظیر بوده است. بار دیگر موضوع انتفاضه فلسطین رشد کرده است و به عنوان مبحث مهم در سرزمین های اشغالی جلوه گری می کند. اکنون هم مناطق اشغالی 1948 و هم مناطق 1967 به انتفاضه رمضانیه پیوسته اند.

 

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این جریان نشان می دهد که نسل های نو و جدید فلسطینی ها همچون ادوار گذشته به میدان آمده اند که جلوی ظلم و ستم را بگیرند.

 

وی ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس به دنبال آن بوده است تا با ترور فرماندهان و با زدن زیرساخت ها و کارخانجات تولید سلاح در غزه را مورد اصابت های اثرگذار قرار دهد و از سوی دیگر به دنبال این بوده است تا بخشی از توانمندی های جبهه مقاومت را نابود کند اما واقعیت این است که همین چند روزی که از جریان جنگ و انتفاضه جدید می گذرد، قطعا پیروز میدان نیروهای مقاومت هستند.

 

وی تصریح کرد: این نیروها ثابت کرده اند که اگر رژیم اشغالگر قدس دست از پا خطا کند شهرهای اصلی را مورد اصابت قرار می دهند البته باید بدانیم که اسراییل در حال حاضر در موضع ضعف قرار گرفته است. علیرغم تخریب هایی که برای غزه و سایر مناطق ایجاد کرده است اما این جنگ را در ابعاد معنوی و غیر مادی باخته است و در زمینه مادی نیز همین امر که گنبد آهنین و سایر لایه های امنیتی رژیم صهیونیستی مورد آسیب جدی قرار داده است یعنی این رژیم این جنگ را باخته است.

 

وی تصریح کرد: وحدت شهرهای مختلف فلسطین و نقشه ای که رهبران فلسطین اکنون ایفا کرده اند و جلوه گری فرماندهان جدید که می توانند به بسیج عمومی در منطقه غزه و سرزمین های اشغالی کمک کنند و حتی دامنه نفوذ آنان در اروپا و سایر کشورها نیز جلوه گر شده است از دستاوردهای جیددی است که غزه داشته است.

 

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: وزارت خارجه ایران باید پا به پای نیاز امروز مردم فلسطین به آنها کمک کند و حمایت های معنوی و سایر حمایت ها را از مردم مظلوم فلسطین داشته باشد و پی گیر مسئله آنها با کمک سایر ملت های مسلمان باشد.

کد خبر 1057990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha