فوت شدگان ناشی از کرونا در لرستان به هزار و ۸۰۸ نفر افزایش یافت

کوشی با اشاره به بستری شدن ۷۱۴ بیمار کرونا در لرستان، گفت: تاکنون یک هزار و ۸۰۸ نفر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مریم کوشکی»، در سخنانی، اظهارداشت: در مجموع ۳51 هزار و 673 نمونه تست تشخیص کرونا به آزمایشگاه های استان ارسال شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: ۳۴7 هزار و 964نمونه پاسخ داده شده است که از این تعداد 234 هزار و 344 نمونه منفی بوده است.

 

وی از شناسایی 340 بیمار جدید مبتلا به کرونا در لرستان خبر داد و گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در لرستان ۱۱3 هزار و 615 نفر افزایش یافته است.

 

کوشکی با اشاره به فوت دو نفر دیگر در شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، یادآور شد: مجموع قربانیان کرونا در استان به یک هزار و ۸۰6 نفر رسیده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بیان کرد: هم اکنون نیز 718بیمار و مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

 

وی  با تاکید بر ضرورت ادامه همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی اظهار کرد: طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا شهرهای رومشکان و دوره چگنی در وضعیت زرد و مابقی شهرهای استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

کد خبر 1058196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha