جشنواره ملی جهاد سپید با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

کشیری بابیان اینکه یک هزار و ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره جهاد سپید رسید، گفت: جشنواره ملی جهاد سپید با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان، «محبوبه کشیری» ظهر امروز (چهارشنبه 29 اردیبهشت) در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری جهاد سپید اظهار کرد: هدف اصلی ما  از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری جهاد سپید تقدیر از کادر درمان با بیان زبان هنر بود که در گام نخست مقرر شد که  این جشنواره در 180 مرکز و دانشکده فنی و حرفه ای کشور  اتفاق بیفتد و با هماهنگی نماینده استان و ستاد مرکزی این جشنواره به صورت ملی در نظر گرفته شد.

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گلستان  ادامه داد: در چند دوره این جشنواره تمدید شد تا دانشجویان به این نکته توجه داشته باشند که جامعه دانشگاهی پیامی تحت عنوان همراهی با کادر درمانی دارد و از خستگی های کادر درمانی که تلاش ویژه ای داشتند قدردانی می کند.

 

کشیری بابیان اینکه نزدیک به یک هزار و 300 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید، متذکر شد: در حوزه تصویرسازی پوستر 303 اثر، تصویر سازی 157 اثر، دیوار نگاری 19 اثر، طراحی لباس 274 اثر،  عکاسی 367 اثر و کاریکاتور 108 اثر در دبیرخانه این جشنواره دریافت شد.

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گلستان خاطرنشان کرد: هشت داور تخصصی این آثار را مورد ارزیابی قرار دادد و ناظر داوری ها از ستاد مرکزی انتخاب کردیم و شاخصه های داوری مشخص و به صورت تخصصی آثار مورد ارزیابی قرار گرفت.

کد خبر 1058228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha