موشک های مقاومت صهیونیست ها را مثل موش به داخل سوراخ ها کرد/خون شهدا و در راس همه شهید سلیمانی به هدر نمی رود

خالد القدومی با اشاره به اینکه موشک های مقاومت آسمان سرزمین های اشغالی را در نوردیده و صهیونیست ها را مثل موش به داخل سوراخ ها کرده است، گفت: به این رژیم ددمنش اجازه نمی دهیم که ما را از صحنه خارج کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، خالد القدومی، نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران عصر امروز (چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت) در تجمع مردم تهران در حمایت از مردم فلسطین با اشاره به اینکه امروز امید به پیروزی از هر روزی بیشتر است، گفت: مقاومت جانانه ما پایگاه های رژیم صهیونیستی را در هم می کوبد و موشک های مقاومت آسمان سرزمین های اشغالی را در نوردیده و صهیونیست ها را مثل موش به داخل سوراخ ها کرده است.

 

نماینده جنبش حماس در تهران با بیان اینکه به این رژیم ددمنش اجازه نمی دهیم که ما را از صحنه خارج کند، گفت: تا زمانی که به جنایات خود ادامه می دهد، اجازه نمی دهیم خیال راحت و آسوده داشته باشد.

 

وی با اشاره به جنایات صهیونیست ها در حمله به منازل و اماکن غیرنظامی گفت: انسجام مقاومت دشمن را غافلگیر کرده و هیبتش را از بین برده است. مقاومت عزم خود را جزم کرده تا با دشمن مقابله کنید و شما هم خود را آماده کنید تا بزودی به فلسطین سفر کنیم و نماز خود را در مسجدالاقصی بخوانیم.

 

وی با تاکید بر اینکه خون شهدا و در راس همه شهید سلیمانی به هدر نمی رود، گفت ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم، قدس و  مقاوت پیروز است. 

کد خبر 1058284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha