اتخاذ تمهیدات کرونایی برای برگزاری انتخابات در خوزستان/ اثر انگشت در انتخابات حذف شد

نجاتی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی در استان خوزستان اتخاذ شده است گفت: نمایندگان بهداشت امسال در حوزه‌های انتخابیه حضور پیدا می‌کند و اثر انگشت نیز در انتخابات حذف شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «رضا نجاتی» عصر امروز (چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت) در نشست با جمعی از مسئولان شهرستان اندیمشک و هیأت اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شوراهای شهر، روستا و ریاست جمهوری اظهار کرد: وحدت، همدلی و تعامل بسیار خوبی میان دستگاه‌های اجرایی شهرستان اندیمشک وجود دارد.

 

رئیس ستاد انتخابات خوزستان افزود: جبهه مقاوت امروز با قدرت و با ایمان به خداوند جواب رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی را می‌دهد و این راه تا پیروزی جبهه مقاوت ادامه دارد.

 

وی اذعان کرد: دشمن تصور می‌کرد با شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت قطع و ضعیف خواهد شد ولی با شهادت سردار دل‌ها، این راه همچنان ادامه دارد و شهادت این شهید بزرگوار ترسی بر دل و جان مزدوران صهیونیستی انداخته است.

 

نجاتی تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد انتخابات گوناگون و مهمی بوده‌ایم که نشان دهنده مردم سالاری دینی است و مردم خودشان سرنوشت آینده خود را رقم می‌زنند و فرد منتخب توسط مردم انتخاب می‌شود.

 

وی عنوان کرد: تاکنون انتخابات‌های گسترده‌ای در تاریخ جمهوری اسلامی حتی در دوران جنگ تحمیلی برگزار شده که این نشان دهنده مردم سالاری دینی است.

 

رئیس ستاد انتخابات خوزستان با بیان اینکه باید در روند برگزاری انتخابات، قانون مورد توجه قرار گیرد بیان کرد: سلامت انتخابات، در راستای قانون انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه مردم‌داری باید سرلوحه کار مسئولان باشد ادامه داد: هیچ دستگاهی حق ندارد آب، برق و گاز مردم را به دلیل بدهی قطع کند.

 

نجاتی اضافه کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، در روز انتخابات ۲۸ خرداد با رهنمودهای مقام معظم رهبری، حضوری پرشوری در پای صندوق‌های رای خواهند داشت.

 

وی از اتخاذ تمهیدات ویژه‌ای با توجه به شرایط کرونایی برای برگزاری انتخابات در استان خوزستان خبر داد و مطرح کرد: نماینده بهداشت امسال در حوزه‌های انتخابیه حضور پیدا می‌کند و اثر انگشت نیز در انتخابات حذف شده است.

 

«پیمان جهانگیری» نیز با بیان اینکه مقدمات برگزاری انتخابات در شهرستان اندیمشک با همکاری دستگاه‌های مرتبط فراهم شده است اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی، شعبه‌های اخذ رای در شهرستان اندیمشک نسبت به انتخابات گذشته افزایش پیدا کرده و ۱۹۳ شعبه اخذ رای در این شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

 

فرماندار اندیمشک افزود: با توجه به صعب‌العبور بودن برخی از مناطق بخش الوارگرمسیری، تنها دغدغه ما موضوع پشتیبانی در این منطقه است.

 

وی ضمن دعوت از کاندیداهای شوراهای شهر و روستا نسبت به قانونمندی و مردم‌داری اذعان کرد: تمام تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی رصد می‌شوند.

 

جهانگیری خواستار حضور مردم در پای صندوق‌های رای شد و تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است.

 

همچنین «سردار علی نجفوند» فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) یاد آور شد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، دشمنان نظام جمهوری اسلامی را مایوس خواهد کرد.

 

در ادامه این نشست، دادستان، رئیس دادگستری، معاونان فرماندار، بخشداران و فرمانده نیروی انتظامی به بیان نکاتی پیرامون انتخابات پرداختند.

 

کد خبر 1058317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha