روایت محله با موضوع مقاومت مردم دزفول برگزاری می شود

حجت الاسلام خاکی از برگزاری ویژه برنامه روایت محله با هدف بازگویی خاطرات و مشاهدات عینی شهروندان دزفولی از بمباران های رژیم بعثی در هشت سال دفاع مقدس خبر داد و گفت: این برنامه (دوشنبه خرداد) در فضای باز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می‌شود.

«حجت الاسلام احسان خاکی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: به مناسبت چهارم خرداد سالروز مقاومت و پایداری مردم دزفول ویژه برنامه هایی در سطح این شهرستان به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهدای دزفول برگزار می‌شود.

 

رئیس تبلیغات اسلامی دزفول از برگزاری ویژه برنامه روایت محله با هدف بازگویی خاطرات و مشاهدات عینی شهروندان دزفولی از بمباران های رژیم بعثی در هشت سال دفاع مقدس خبر داد و افزود: این برنامه (دوشنبه ۳ خرداد) در فضای باز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه پویش قهرمان محله من نیز اجرا خواهد شد اضافه کرد: در این پویش که سراسر کشور را شامل می شود شهروندان می توانند خاطرات خود را از شهدای محله خود که به عنوان الگو هستند را برای این اداره ارسال کنند که به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

 

حجت الاسلام خاکی در ادامه از تولید مستندی در مورد مقاومت و پایداری مردم دزفول خبرداد و تصریح کرد: بنا داریم در این مستند پشتیبانی و اقدامات مردم روستا و شهرهای دزفول را به نمایش بگذاریم؛ نقش روستاییان در حمایت از شهروندان آسیب دیده از بمباران رژیم بعثی بی بدیل بود.

 

وی یاد آور شد: از دیگر برنامه های جذاب در این روز ویژه برنامه ای برای کودکان تحت عنوان کودک دزفول است در این برنامه کودکان دست نوشته و نقاشی های خود رابه این اداره ارسال کرده و به قید قرعه جوایزی دریافت خواهند کرد.

 

کد خبر 1058551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha