رونمایی از ۲ مجموعه شعر و رمان در دزفول

مهدویان‌پور از رونمایی از مجموعه رباعی «تا بال گشودم آسمانم گم شد» و رمان دفاع مقدس «کلگزون» به همت حوزه هنری دزفول خبر داد.

«علیرضا مهدویان‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به مناسبت پاسداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول مجموعه رباعی «تا بال گشودم آسمانم گم شد» و رمان «کلگزون» با حضور مسئولان شهرستان دزفول در محل نگارخانه هنرمندان برگزار شد.

 

مدیر حوزه هنری دفتر دزفول افزود: مجموعه رباعی «تا بال گشودم آسمانم گم شد» سروده یوسف شایگان مهر در ۵۲ صفحه توسط انتشارات آوان جنوب به چاپ رسیده و طراحی جلد این مجموعه توسط رضا چراغ‌چشم و صفحه‌آرایی توسط زهرا سالمی‌نژاد انجام شده است.

 

وی اضافه کرد: همچنین رمان «کلگزون» که به گوشه‌ای از موشک باران دزفول در دوران هشت سال دفاع مقدس و یکی از مناطقی که اولین موشک به دزفول اصابت کرده توسط حبیب خدادادزاده در ۱۹۲ صفحه به نگارش درآمده و توسط انتشارات آوان جنوب به چاپ رسیده است.

 

مهدویان‌پور تصریح کرد: این اثر توسط استاد عباس عبادی ویراستاری و طراحی جلد و صفحه‌آرایی آن توسط حمید نورآبادی و زهرا سالمی‌نژاد انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه حوزه هنری دزفول آمادگی دارد در راستای چاپ و نشر، فرهنگ‌سازی و جریان‌سازی حوزه شعر و داستان فعالیت‌هایی را انجام دهد عنوان کرد: همچنین مفتخر هستیم که پنج مجموعه از تولیدات ادبی حوزه هنری دزفول مربوط به شاعران شعر اولی است.

 

مدیر حوزه هنری دفتر دزفول یاد آور شد: این برنامه با حضور استاد عباس عبادی، استاد حبیب شوکتی‌نیا برگزار شد و هر کدام از اساتید و هنرمندان به نقد و بررسی این ۲ اثر پرداختند.

 

کد خبر 1058894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha