مشارکت در انتخابات، عزت آفرین است/ دشمن برای کم فروغ کردن انتخابات، دست به هر توطئه ای می زند

دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل گفت: مشارکت در انتخابات عزت و امنیت آفرین است و مسئولان و رسانه ها باید برای تشویق مردم برای مشارکت مردم در انتخابات برنامه ریزی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، سعید ضابطی در هشتاد و هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری علاج دردهای مزمن کشور در انتخابات پرشور و حضور عمومی مردم و انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری است و ما مسئولان باید زمینه را برای حضور پرشور مردم فراهم کنیم.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل افزود: انتخابات در کشور ما یک فرصت بسیار بزرگ است و این فرصت نباید از دست برود، مخالفین جمهوری اسلامی ایران نمی خواهند از این فرصت و ظرفیت استفاده شود.

 

ضابطی ادامه داد: انتخابات یک امکان برای ملت و یک ظرفیت برای پیشرفت کشور و نشان دهنده شور انقلابی مردم است و شور انقلابی در انتخابات سبب تامین امنیت کشور و پس زدن طمع دشمن می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل بیان داشت: انتخابات هرچه پرشورتر و با اقبال عمومی مردم برگزار شود اثرات و منافع آن برای کشور، مردم و جامعه بیشتر خواهد بود.

 

ضابطی بر تلاش مسئولین و مدیران دستگاه های دولتی بر اجرای برنامه های عملیاتی برای حضور حداکثری مردم و مشارکت در انتخابات تأکید کرد و افزود: تلاش در قوی کردن ایران، مدیریت فضای مجازی و اهمیت آن و عدم قرار گرفتن این فضا در اختیار دشمن، اهمیت مسئله ریاست جمهوری اسلامی به عنوان مهم ترین و مؤثرترین مدیریت کشور را می رساند.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل افزود: مشارکت در انتخابات عزت و امنیت آفرین است و  مسئولان و رسانه ها باید برای تشویق مردم برای مشارکت مردم در انتخابات برنامه ریزی داشته باشند.

 

ضابطی با بیان اینکه دشمن برای کم فروغ کردن انتخابات دست به هر توطئه ای می زند، گفت: خنثی سازی نقشه دشمنان و معاندان نظام بایستی جزء اولویت های مدیران دستگاه های دولتی و خدماتی در این زمینه باشد.

 

هشتاد و هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای این شورا با موضوع هم اندیشی و ارائه راه های افزایش مشارکت مردمی و حضور حداکثری در انتخابات  و استفاده از دیدگاه های مرتبط با دستور جلسه در حسینیه الزهرا(س) برگزار شد.

کد خبر 1059072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha