سرکشی از خانواده های شهدای سوم خرداد در ملایر

مرادی گفت: همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر و حماسه بزرگ سوم خرداد از تعدادی از خانواده های معظم شهدای سوم خرداد سرکشی می شود.

«محمد ابراهیم مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر با تبریک حماسه سوم خرداد ماه و سالروز فتح خرمشهر گفت: به فرموده امام راحل »خرمشهر را خدا آزاد کرد» و این فتح بزرگ متعلق به همه ما است.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر با اشاره به اینکه همه ساله همزمان با سالروز فتح خرمشهر و حماسه بزرگ سوم خرداد برنامه های مختلفی در سطح کشور برگزار می‌شود افزود: امسال نیز این برنامه ها در ملایر با همکاری ادارات ونهادها  و اقشار مختلف مردم با توجه به شرایط کرونا با محدودیت و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی  به برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگزان ملایر در سوم خرداد ماه اشاره کرد و گفت: غباروبی گلزار مطهر شهدا  در گلزار بهشت هاجر ملایر  سرکشی از خانواده های معظم شهدای سوم خردد از جمله برنامه های این نهاد در سوم خرداد ماه است.

مرادی با بیان اینکه شهرستان ملایر یک هزار و 100 شهید والامقام تقدیم انقلاتب اسلامی کرده است افزود: از این تعداد 12 شهید از شهدای سوم خرداد ماه هستند که از سه خانواده شهید با همراهی مسئولان شهرستان سرکشی و دلجویی خواهد شد.

وی برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ملایر با همکاری سپاه و نیروی انتظامی  با حضور خانواده های معظم شهدا،  همکاری با سپاه در برگزاری برنامه های فرهنگی و... را نیز از دیگر برنامه های این نهاد در سوم خرداد ماه برشمرد.

وی در ادامه از برگزاری روایت گری توسط راویان ایثار و دفاع مقدس در فضای مجازی در سوم خرداد ماه خبر داد و گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی و فضا سازی ، چاپ و نصب تصاویر 12 شهید عملیات  فتح خرمشهر  در سازهای سطح شهر و... نیز از دیگر برنامه های این نهاد در حماسه سوم خرداد ماه در سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان است

کد خبر 1059139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha