۵۰ هزار واحد مسکونی محرومین به همت بسیج مستضعفین احداث می شود

سردار سلیمانی با بیان اینکه با محوریت بسیج ۵۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) طی مدت دو سال ساخته می‌شود، گفت: هزار و ۱۰۰واحد از این تعداد به همت بسیج سازندگی مازندران احداث می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌سردار «غلامرضا سلیمانی» پیش از ظهر امروز(۲خرداد) در حاشیه همایش طرح ملی«جبهه خرمشهرها» در شهرستان بابلسر با اشاره به گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر بیان کرد: در سال ۱۴۰۰، برنامههای زیادی در دستور کار قرار گرفت، در سال گذشته ۱۲ هزار پروژه در زمینه‌های مختلف به بهره‌برداری رسید، سهم استان مازندران که از برترین بسیج سازندگی فعال در سپاه کربلا است قابل توجه بود.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در حال حاضر هم حجم بالایی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی در حوزه ساخت خانه برای محرومین، جاده‌های روستایی، خانه‌های بهداشت، سالن‌های ورزشی مباحث مربوط به مشکلات روستایی در اولویت است.

 

سردار سلیمانی تصریح کرد: پروژه بزرگ ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی برای محرومین در دستور کار قرار دارد که سهم استان مازندران هزار و ۱۰۰ واحد است، عملیات اجرایی آن از فردا آغاز خواهد شد.

 

وی یادآور شد: بسیج در طرح سپهبد شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی مبارزه با کرونا در کنار وزارت بهداشت و درمان و دانشگاههای علوم پزشکی در استانها فعال بوده و هست، الان هم در ادامه این طرح و کمک به واکسیانسیون مردم فعالیت داریم.

 

سردار سلیمانی گفت: با توجه به تولید واکسن در کشور و واگذاری به شبکه‌هایی که مسئولیت این کار را برعهده دارند امیدواریم که حجم پوشش به‌زودی افزایش پیدا کند.

کد خبر 1059249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha